Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Zaawansowany obiektyw, który powstał przy współpracy z firmą Zeiss, i oferuje bezkompromisową jakość obrazu. Zapewnia 11-listkową, kołową przysłonę, powłokę Zeiss T*, uszczelnioną konstrukcję i silnik SSM. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania.
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 50 mm, który sprawdzi się w wielu różnych gatunkach fotografii. Cechuje się światło siłą wynoszącą f/2.5, plastycznym efektem bokeh, który zapewnia 7-listkowa kołowa przysłona czy 3 soczewkami asferycznymi. Ultra kompaktowa konstrukcja i niska waga wynosząca zaledwie 174 g zapewnia wyjątkową mobilność. Obiektyw posiada uszczelnienia, które umożliwiają spokojne fotografowanie i filmowanie w zapylonym czy wilgotnym środowisku.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw makro dający maksymalne powiększenie 1:1. Wykorzystuje 7-listkową, kołową przysłonę i oferuje minimalny dystans ostrzenia 16 cm. Posiada soczewki ED, zapewniające świetną jakość obrazu w całym obszarze kadru.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 11-20 mm f/2.8 Di III-A RXD Fuji X
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Szerokokątny obiektyw zaprojektowany do aparatów Fuji z matrycą APS-C. Zapewnia kąty widzenia wynoszące 17-35 mm dla formatu pełnoklatkowego. Charakteryzuje się ultra kompaktowa obudową czy zaawansowaną konstrukcją optyczną wykorzystująca elementy specjalne. Bezgłośny silnik krokowy RXD sprawia, że obiektyw ten można z powodzeniem wykorzystać także podczas filmowania.
Ultrakompaktowy teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 500 mm. Wykorzystuje niezwykle płynny, cichy i szybki system AF VXD oraz wydajną stabilizację obrazu VC opracowaną przez firmę Tamron. Jego minimalny dystans ostrzenia wynoszący 60 cm (dla 150 mm) pozwala na zachowanie dużej swobody podczas uprawiania fotografii przyrodniczej i sportowej. Dzięki swoim parametrom świetnie sprawdzi się także podczas filmowania.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 17-50 mm f/4 DI III VXD Sony FE
Tamron 17-50 mm f/4 DI III VXD Sony FE to niezwykle wszechstronny obiektyw, który docenią nie tylko twórcy wszystkich rodzajów fotografii, ale także filmowcy. Jeden obiektyw - wiele zastosowań. Szeroki zakres ogniskowych wynoszący 17-50 mm zapewnia uniwersalność oraz nie ogranicza kreatywności użytkownika. Obiektyw cechuje doskonałe wyważenie dzięki wewnętrznemu ogniskowaniu. Szybki i dokładny AF ułatwia twórczą pracę w dynamicznych sytuacjach.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 50-400 mm f/4.5-6.3 Di III VC VXD Sony E
Kompaktowy teleobiektyw z zakresem ogniskowych 50-400 mm i z silnikiem AF VXD oraz wydajną redukcją drgań. Jego konstrukcja optyczna obejmuje 2 elementy XLD, 3 elementy LD i 2 elementy asferyczne. Został uszczelniony, aby być odpornym na działanie wilgoci w trudnych warunkach środowiskowych. Przednia soczewka została pokryta ochronną warstwą ze związkiem fluoru.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
TTartisan Tilt 50 mm f/1.4 to wszechstronny obiektyw, który dzięki funkcji Tilt daje możliwość pochylenia osi optycznej w celu zmaksymalizowania głębi ostrości. głębię ostrości - jest to bardzo przydatne szczególnie w fotografii produktowej, ponieważ pozwala uzyskać selektywną ostrość oraz efekt miniatury. Możesz także wyłączyć funkcję Tilt i używać go jako zwykłego obiektywu o ogniskowej 50 mm i przysłonie f/1.4.
TTartisan Tilt 50 mm f/1.4 to wszechstronny obiektyw, który dzięki funkcji Tilt daje możliwość pochylenia osi optycznej w celu zmaksymalizowania głębi ostrości. głębię ostrości - jest to bardzo przydatne szczególnie w fotografii produktowej, ponieważ pozwala uzyskać selektywną ostrość oraz efekt miniatury. Możesz także wyłączyć funkcję Tilt i używać go jako zwykłego obiektywu o ogniskowej 50 mm i przysłonie f/1.4.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw z funkcją korekty perspektywy o niemal zerowej dystorsji. Posiada ultra szerokokątną ogniskową 20 mm i zaawansowaną konstrukcję optyczną z 2 elementami asferycznymi i 3 elementami ED. 14-listkowa przysłona zapewnia plastyczny efekt bokeh.
Niezwykle kompaktowy i wszechstronny makroobiektyw. Instrument oferuje powiększenie w zakresie 2,5x-5x. Obiektyw charakteryzuje się małą średnicą przedniej soczewki, co powala na łatwiejszą konfigurację oświetlenia. Dodatkowo Laowa 25 mm udostępnia światłosiłę f/2.8, co pozwala na fotografowanie przy mniejszej ilości światła.
Obiektyw Laowa 4 mm f/2,8 Fisheye zapewnia wyjątkowe pole widzenia wynoszące 210 stopni i może tworzyć obrazy o okrągłym polu widzenia (dla aparatów MFT). Dzięki temu możliwe jest stworzenie zdjęć panoramicznych 360 stopni na podstawie tylko 2-3 zdjęć. Obiektyw jest przy tym niezwykle kompaktowy - waży zaledwie 135 g.
Obiektyw Laowa 4 mm f/2,8 Fisheye zapewnia wyjątkowe pole widzenia wynoszące 210 stopni i może tworzyć obrazy o okrągłym polu widzenia (dla aparatów MFT). Dzięki temu możliwe jest stworzenie zdjęć panoramicznych 360 stopni na podstawie tylko 2-3 zdjęć. Obiektyw jest przy tym niezwykle kompaktowy - waży zaledwie 135 g. Dzięki temu jest wyjątkowo przenośny i można go zamontować na kamerach DJI Inspire X5, tak aby uzyskać niebywałą, podniebną perspektywę.
Apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
Apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów Fuji X. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
Wśród innych teleobiektywów o podobnej ogniskowej i przysłonie Laowa wyróżnia się niewielką odległością minimalnego ostrzenia - 24,7 cm. Skutkuje ona bardzo dużą skalą odwzorowania, która w tym przypadku wynosi aż 2:1. Oznacza to, że obiekt który w rzeczywistości ma wymiary 1 x 1 cm na matrycy Twojego aparatu będzie miał rozmiary 2 x 2 cm.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Sony E (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.