Liczba produktów: 8
Sortowanie:
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Smukła, płaska konstrukcja typu pan cake i niska waga sprawiają, że to doskonały obiektyw dla podróżników, vlogerów czy po prostu na co dzień. Oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/2.8. Posiada cichy, precyzyjny i szybki silnik AF STM. Elementy PMo zapewniają świetną jakość obrazu w każdych warunkach oświetleniowych.
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/2.8, który łączy w sobie kompaktową i lekką konstrukcję, a także bardzo dobrą wydajność optyczną. Dzięki silnikowi AF STM świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada 7-listkową przysłonę, powłokę Super Spectra i konfigurowalny pierścień sterujący.
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zakres ogniskowych i stała jasność f/2 sprawiają, że ten obiektyw należacy do linii premium L jest doskonałym narzędziem dla każdego fotoreportera, fotografa ślubnego itp. Świetnie sprawdzi się także podczas filmowania. Wykorzystuje znakomity silnik AF USM, a także 9-listkową przysłonę i uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych.
8.5/10 (11 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw, który z matrycą pełnoklatkową zapewnia standardową ogniskową, a po podpięciu do aparatu z sensorem APS-C, staje się klasyczną portretówką. Zapewnia światłosiłę f/1.8, która daje świetny efekt bokeh i możliwość uzyskiwania ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła. Za pracę systemu autofokusa odpowiada silnik STM, dzięki czemu obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i światłosile f/1.2, który należy do profesjonalnej linii obiektywów premium L. 10-listkowa przysłona zapewnia piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Szybki, cichy i precyzyjny silnik AF USM sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje m.in. elementy asferyczne i UD, a całość dopełnia uszczelniona konstrukcja.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wspaniały efekt rozmycia tła, które ten krótki teleobiektyw o dużej jasności pozwala uzyskać rozszerza potencjał możliwości wypowiedzi wizualnej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Nowa generacja obiektywu Fujinon XF 23mmF1.4 R. Jasny obiektyw stałoogniskowy nowej generacji, łączący wyjątkową wyrazistość obrazu uzyskiwanego nawet przy maksymalnie otwartej przysłonie F1.4 z wydajnym autofokusem. Polecany do zdjęć i wideo. Uszczelniona i mobilna konstrukcja pozwala na bezproblemowe fotografowanie w deszczu, astrofotografię w mroźne zimowe noce i zdjęcia przy zmiennych warunkach pogodowych.
9.9/10 (14 opinii) Czytaj opinie
Fujinon XF 35 mm f/2.0 R WR to wyjątkowo kompaktowy a jednocześnie doskonały optycznie obiektyw standardowy dedykowany do aparatów FujiFilm X. Niewielkie rozmiary doskonale sprawdzą się w każdej sytuacji gdzie fotograf chciałby pozostać niezauważony a metalowa, uszczelniana obudowa pozwala na używanie w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. Naturalny dla człowieka kąt widzenia (blisko 45 stopni) pozwala na wykonanie niemal każdego rodzaju zdjęć.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.