Obiektywy do bezlusterkowców
Promocja
Lampa STF-8 -100zł!
Obiektyw Olympus M.Zuiko Digital 60 mm f/2.8 Macro - Zapytaj o Mega ofertę!
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Doskonały optycznie obiektyw macro o skali odwzorowania 1:1. Zamknięty w szczelnej, metalowej obudowie jest odporny na mróz, kurz czy zachlapania. Z powodzeniem może być więc używany w warunkach dużej wilgotności, jakie często towarzyszą makrofotografii przyrodniczej. Minimalna odległość fotografowania to 19 cm. Oprócz zastosowań w makrofotografii może być z powodzeniem używany jako teleobiektyw. Zapewnia doskonałą ostrość oraz cichą i szybką pracę AF.
Lampa STF-8 -100zł!
CaptureOne 40% taniej
Promocja
Lampa STF-8 -100zł!
Obiektyw Olympus M.Zuiko Digital 30 mm f/3.5 Macro - Zapytaj o Mega Ofertę!
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
M.ZUIKO DIGITAL 30 mm f/3.5 Macro to wysokiej klasy obiektyw dedykowany dla wszystkich miłośników fotografii o dużej skali odwzorowania. Doskonałe powiększenie 1.25x (odpowiednik 2.5x dla matryc pełnoklatkowych) pozwala na uchwycenie detali z pięknie rozmytym tłem. Obiektyw ten znajdzie zastosowanie zarówno wśród miłośników przyrody, fotografii produktowej małych obiektów czy też jako obiektyw portretowy.
Lampa STF-8 -100zł!
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw o bardzo dużej jasności. Charakteryzuje się jedynym w swoim rodzaju mechanizmem błyskawicznego nastawienia ostrości, z którego możemy korzystać zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania (MSC). Ponadto dodatkowa powłoka ZERO (Zuiko Extra-low Reflection Optical) niweluje wypalenia i efekt duszków. Jest doskonałym rozwiązaniem w tzw. street photo, w sytuacjach słabego oświetlenia albo wszędzie tam gdzie chcemy rozmyć tło.
CaptureOne 40% taniej
Standardowy obiektyw o ogniskowej 25 mm (odpowiednik 50 mm dla matryc pełnoklatkowych) znakomicie sprawdzający się w niemal każdym rodzaju fotografii. Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąt widzenia ludzkiego oka przez co daje bardzo naturalna perspektywę. Obiektyw obsługuje wymianę sygnałów cyfrowych z wysoką prędkością 240 klatek na sekundę. Dzięki temu współpracuje z szybką i precyzyjną technologią autofokusu Depth From Defocus aparatu LUMIX G.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3.
Lensbaby Sol 22 mm f/3.5 to obiektyw typu tilt-shift, pozwalający na wychylenie osi optycznej. Wyróżniający się idealnym punktem ostrości, który otoczony jest gładkim rozmyciem, tzw. efektem bokeh.
Szerokokątny obiektyw o dużej jasności f/2.0. Ogniskowa 12 mm (odpowiednik 24 mm dla matryc pełnoklatkowych) doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ciasnych pomieszczeniach lub fotografii krajobrazowej. Dzięki dużej jasności możliwe jest fotografowanie i filmowanie w warunkach słabego oświetlenia.
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
Szerokokątny obiektyw o bardzo dużej jasności. Charakteryzuje się jedynym w swoim rodzaju mechanizmem błyskawicznego nastawienia ostrości, z którego możemy korzystać zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania (MSC). Ponadto dodatkowa powłoka ZERO (Zuiko Extra-low Reflection Optical) niweluje wypalenia i efekt duszków. Jest doskonałym rozwiązaniem w tzw. street photo, w sytuacjach słabego oświetlenia albo wszędzie tam gdzie chcemy rozmyć tło.
Obiektyw o ogniskowej 45 mm, przeznaczony do fotografii makro. Maksymalna przysłona f/2.8 pozwala uzyskać atrakcyjne rozmycie tła. Stabilizacja obrazu pozwala na redukcję drgań i wykonywanie zdjęć nawet w słabych warunkach oświetleniowych. Obiektyw świetnie nadaje się również do portretów.
Standardowy obiektyw przeznaczony do aparatów systemu micro 4/3. Oferuje wyjątkową jasność w połączeniu ze standardową ogniskową. Soczewki ze specjalnymi powłokami wykonane z najlepszego gatunku szkła zapewniają świetny, wyraźny obraz pozbawiony przekłamań optycznych. Całość zamknięta jest w lekkiej, poręcznej konstrukcji.
Wyjątkowo lekki, kompaktowy i płaski obiektyw szerokokątny dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Dzięki niewielkim rozmiarom i dużej jasności f2,5 doskonale sprawdzi się w codziennym fotografowania oraz w tzw. fotografii ulicznej. Dzięki soczewkom asferycznym oraz powłokom pozwala na uzyskanie ostrego obrazu o wiernych barwach.
Druga, poprawiona wersja obiektywu szerokokątnego dedykowanego do aparatów systemu micro 4/3. Wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami, wagą i dużą jasnością f1,7 pozwalającą na używanie w słabym oświetleniu.
Standardowy obiektyw o ogniskowej 25 mm (odpowiednik 50 mm dla matryc pełnoklatkowych) znakomicie sprawdzający się w niemal każdym rodzaju fotografii. Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąt widzenia ludzkiego oka przez co daje bardzo naturalna perspektywę. Obiektyw obsługuje wymianę sygnałów cyfrowych z wysoką prędkością 240 klatek na sekundę. Dzięki temu współpracuje z szybką i precyzyjną technologią autofokusu Depth From Defocus aparatu LUMIX G.
Obiektyw LUMIX G MACRO 30 mm f:2,8 ASPH MEGA O.I.S. to model dedykowany do bezlusterkowych aparatów z matrycą micro 4/3. Wyróżnia się skalą odwzorowania 1:1 oraz szybkim i cichym autofocusem. Wbudowana stabilizacja obrazu sprawdza się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania.
LUMIX G X VARIO 45-175 mm f/4.0-f/5.6 ASPH. POWER O.I.S. to uniwersalny teleobiektyw o zmiennej ogniskowej dedykowany do współpracy z aparatami systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Dzięki płynnej zmianie ogniskowej docenią go osoby zajmujące się filmowaniem. Wbudowana stabilizacja zwiększy mobilność pozwalając na fotografowanie bez statywu.
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Jeszcze lżejsza wersja opracowana specjalnie z myślą o fotografowaniu i filmowaniu dronami.
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia korzystanie z gimbali, sliderów i filmowanie z ręki.
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia korzystanie z gimbali, sliderów i filmowanie z ręki.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.