Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Kompaktowy i lekki obiektyw szerokokątny o jasności F/1.4, który wykorzystuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 3 soczewki ze specjalnych szkieł FLD, 2 soczewki z SLD oraz 2 ze specjalnego szkła asferycznego. Silnik krokowy AF działa cicho, szybko i precyzyjnie, umożliwiając zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Jeden z najszerszych obiektywów rektilinearnych do formatu Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 121,9°. Jego kompaktowa budowa sprawia, że świetnie sprawdzi się podczas filmowania i fotografowania dronem. Jasność wynosi tylko T2.1, a minimalny dystans ostrzenia to 9 cm. Standaryzowane koła zębate na pierścieniach przysłony i ogniskowania pozwalają na łatwe zastosowanie różnych systemów follow focus.
Laowa 7.5mm T2.1 Cine to ultraszerokokątny obiektyw filmowy przeznaczony do współpracy z systemem Micro 4/3. Cechą, która go wyróżnia to kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym t/2.1. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Ultra lekki i ultra kompaktowy obiektyw o zerowej dystorsji do systemu Micro 4/3. Świetnie sprawdzi się w fotografii architektury, wnętrzarskiej, przedmiotów, podróżniczej czy podczas nagrywania odcinków vloga. Zapewnia minimalny dystans ostrzenia wynoszący tylko 12 cm.
Ultra szerokokątny obiektyw rektalinearny o jasności f/2.0 dedykowany do aparatów i kamer formatu Micro 4/3. Jest to wersja z automatyczną przysłona, która może być regulowana z poziomu aparatu. W połączeniu z kompaktową i lekką konstrukcją to świetny obiektyw do zastosowania w dronach i gimbalach.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z systemem Micro 4/3. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Obiektyw o ogniskowej 35 mm i światło sile f/1.8 do aparatów bezlusterkowych Sony FE. Wykorzystuje ultra cichy i niezwykle precyzyjny silnik autofokusa STM. Posiada powłoki HD Nano, które zwiększają jego wydajność w trakcie fotografowania i filmowania pod światło. Sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Wysokiej klasy obiektyw stałoogniskowy należący do serii APO-LANTHAR. Jest to konstrukcja składająca się z najwyższej jakości elementów optycznych, co pozwala na uzyskanie niezwykle ostrego i pięknego obrazu. Znajdzie on zastosowanie w filmowaniu, jaki i fotografii. Jak przystało na nowoczesny produkt wspiera 5-osiową stabilizację aparatów Sony. Ponadto obiektyw wyposażono w 12-listkową przysłonę gwarantującą atrakcyjne rozmycie tła i przyjemnej jakości bokeh.
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów należących do systemu micro 4/3. Nokton 42.5 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej jakości obrazu, dużej światłosiły i stosunkowo długiej ogniskowej, a także preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Z uwagi na fakt, iż ogniskowa 42.5 mm wraz z aparatem micro 4/3 jest ekwiwalentem 85 mm (dla formatu 35 mm) obiektyw ten świetnie sprawdzi się w fotografii portretowej i produktowej.
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów należących do systemu micro 4/3. Nokton 60 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej jakości obrazu, dużej światłosiły i stosunkowo długiej ogniskowej, a także preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Z uwagi na fakt, iż ogniskowa 60 mm wraz z aparatem micro 4/3 jest ekwiwalentem 120 mm (dla formatu 35 mm) obiektyw ten świetnie sprawdzi się w fotografii portretowej i produktowej.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.